Misafirlerinizi ne kadar iyi tanıyorsunuz? Peki bu sezonda da onlara tam olarak istediklerini verebilecek misiniz? Yoksa bu yılda, yıllardır kullandığınız yöntemlerle mi onları karşılayacaksınız?
Özellikle COVID-19 gölgesinde geçeceğini düşündüğümüz 2021 sezonunda ‘Eski yöntemlere bağlı kalıp, rahat bir şekilde sezonu geçirebiliriz’ düşüncesinde olan işletmeler var. Fakat misafirlerinizin öncelikleri geçen yıllardan bu yana büyük ölçüde değişti hatta şu an istedikleri birkaç ay öncesine göre farklı olacak.
Her zaman söz verdiğiniz hizmetleri sunabilmek için sizler neler yapacaksınız? Peki misafirleriniz neler istiyor…
Esneklik İstiyorlar!
Hepimizin düşündüğü gibi COVID-19’un ardından bir tatil planlamak zorluklarla doludur. Konuklar, yolculuklarını planlarken bile tek bir sorunda iptal olması konusunda sürekli olarak gergin olacaklar.
Lüks bir hizmet verebilmek için misafirlerinizi rahat ettirmeniz gerekiyor. Bir tatilin başlaması, kısa kesilmesi veya ertelenmesi gerektiğinde esnek olabileceğinizi açıkça belirterek endişelerini paylaştığınızı hissettirin.
Misafirlerinize tam olarak beklediklerini yani olağanüstü lüks ile 5 * hizmet sunma konusunda yetersiz kalmayın. Bunu yalnızca geldikleri andan itibaren değil, rezervasyon yaptıkları andan itibaren hissettirmek için kendi tesis mobil uygulamanızı kullanın…
Riskten Kaçınıyorlar!
En azından şimdilik, çoğu insanın bir yıl içinde alacağı tatil sayısı sınırlı olacak. Sonuç olarak, misafirlerin ziyaret ettikleri yerlerle ilgili risk almak istemeleri olası değildir, bu nedenle gerçek lüksü sunma söz konusu olduğunda beklentileri karşılamak veya aşmak her zamankinden daha önemlidir.
Konuklar, seyahatleri için onlara söz verdiğin şeyi teslim ettiğin için sonsuza kadar minnettar olacaklar. Ve muhtemelen sadakatleriyle sizi ödüllendirecekler. COVID sonrası bir dünyada, misafirler onlara istedikleri her şeyi veren ve değerleriyle uyumlu lüks bir tatil yeri bulduklarında geri dönecekler.
Unutmayın, Misafirleriniz de Teknoloji Meraklıları!
Uzaktan check-in hizmeti ve QR kodları COVID19’un ardından norm haline geldi ve artık misafirleriniz bu hizmetleri aktif olarak kullanıyorlar. COVID19 sürecini bir kenara bıraktığımızda dahi, zaten teknoloji ile sağlanan hizmet hale hazırda zaten konaklama tesislerine kullanıma başlanmıştı. Dünyayı saran bu süreç yalnızca misafirlerin bu tip hizmet ara yüzlerine alışması hızlandırmış ve hızlıca adapte olmalarını sağlamıştır.
Konuklarınıza kağıtsız bir deneyim sunarak onların teknoloji bilgisinden yararlanın. Özellikle temas noktalarından kaçınılmasının en iyi olduğu bu zamanda misafirlerinize hizmetlerinizi dijital olarak sunun! Oda dizinlerinden, restoran menülerine, hava durumu güncellemelerine ve günlük programlara kadar her şey dijital bir uygulamada sunulabildiğinde, neden baskı için zaman ve para israf edesiniz ki? Aşağıdaki butona tıklayarak MindFlow Hotel Assistant ile zaman ve para tasarrufu sağlarken hemde nasıl misafir memniyetinizi arttırabileceğinizi öğrenin.
Güvence İstiyorlar
Şaşırtıcı olmayan bir şekilde, misafirler artık her zamankinden daha fazla sağlık ve güvenlik bilincine sahipler ve onları güvence altına almak size kalmış. Lüks, personel davranışları ve özel bir havuz anlamına geliyordu, ancak şimdi bundan daha fazlasını ifade ediyor. Misafirlerinizi ve onların sağlığını önemsediğinizi göstermek anlamına gelir.
Onları korumak için elinizden geleni yaptığınız konusunda güven uyandırırsanız, misafirleriniz sizinle birlikte kalmanın keyfini sonuna kadar çıkarabilecekler.
Her Şeye Rağmen Eşsiz Deneyimler İstiyorlar…
Misafirleriniz Baştan sona yeni, farklı bir şey istiyor. Bu yüzden onlara benzersiz bir şey vermelisiniz. Sizden beklentileri belki de hayatlarında ilk kez yaşanacak bir deneyim için, onlara rezervasyon yaptıkları andan ayrıldıktan çok sonrasına kadar dijital lüks hizmet sunmak anlamına geliyor.