1. Otel Uygulamaları Daha Optimize Bir Rezervasyon Deneyimi Sunar:
Misafirleriniz uygulamanızı indirdikten sonra otel bilgilerinize anında erişebilir ve isterlerse birkaç parmak dokunuşuyla rezervasyon yapabilirler. Bu, her iki tarafta için hem daha pratik olacak hem de misafirinize daha olumlu bir deneyim yaşatacaktır.
2. Uygulamalar, Daha Fazla Konuk Verisini İzlemenize Yardımcı Olur:
Bir uygulama, rezervasyon yolculuğu boyunca ve kaldıkları süre boyunca konuk bilgilerine ve davranış özelliklerine daha kolay ve daha konsantre bir erişim sağlayacaktır. Veriler, fiyatlandırma veya pazarlama stratejileri geliştirirken elinizin altında bulunan en güçlü araçlardan biridir; bununla birlikte sizlere doğru tahminler yapmanıza ve bilinçli kararlar almanıza olanak tanır.
3. Oteliniz İçin Marka Bilinirliğini Koruyabilirsiniz:
Uygulamalar, bir kişinin akıllı telefonunda en büyük ve en çok kullanılan ürünlerden biridir, bu nedenle uygulamanız indirildiyse, bir kullanıcı muhtemelen her gün onu görecek ve konaklama araştırması yapmayı seçtiğinde onu akıllarında tutacaktır.
4. Otelinizdeki Müşteri Hizmetlerini Artırın:
Misafirleriniz, otel uygulamanızı yalnızca rezervasyon aşamasında değil, kaldıkları süre boyunca kullanacaktır. Uygulamanızı hizmet sipariş etmek, satın almak, yükseltmeleri seçmek, rezervasyonlar vb. için kullanabilirler ve anında bilgi sahibi olurlar. Ayrıca misafirlerinizi özel promosyonlar ve sıcak fırsatlar gibi birçok noktada hızlı bir şekilde uyarabilirsiniz. Bu şekilde tüm talepler organize edilecek ve otomatik hale getirilecek, herkes için hayatı kolaylaştıracaktır.
5. İletişiminizi Bir Uygulama ile Entegre Edin:
Sosyal medya dahil olmak üzere birçok farklı iletişim kanalı uygulamanıza entegre edilebilir. Bir Facebook gönderisi yapsalar, Instagram postu atsalar veya Google trips üzerinden değerlendirmede bulunsalar… Bu geri dönüşler sayesinde diğer potansiyel misafirleriniz işletmeniz hakkında daha fazla ve inandırıcı bilgiye sahip olacaktırlar.
6. Daha Etkili Bir Konuk Sadakat Programı Oluşturun:
Bir otel uygulaması ile misafirlerin uygulamada gerçekleştirdikleri farklı eylemler için puan toplamalarına izin vermek konuk sadakat programınızı güçlendirmek için daha iyi bir platform sağlayacaktır. Daha sonra ise ilerlemelerini görerek, onlara ödüller kazandırarak daha fazla tesis kullanımı için teşvik edebilirsiniz. Uygulama ayrıca, kalış süresinden sonra veya tercihen konaklama sırasında yorum toplamak için de kullanılabilir. Misafir hala oteldeyken olumlu yorumların yanı sıra olumsuz yorum görürseniz, bu yorumu hemen düzeltebilir ve olumsuz geri bildirimi hızlıca çözebilirsiniz.
7. Tur Rehberi Olarak Hareket Etmek İçin Uygulamanızı Kullanın:
Google Trips’e benzer şekilde, uygulamanızı konuklara nerede yemek yiyecekleri, hangi turistik yerleri ziyaret edecekleri ve yerel bölgede görülecek en iyi yerler hakkında en iyi tavsiyeleri vermek için kullanabilirsiniz. Kaybolmamalarını ve seyahat planlarını daha iyi düzenleyebilmelerini sağlamak için bunu etkileşimli bir menü ile birleştirebilirsiniz.
8. Herhangi Bir Dile Uyarlayın:
Misafirler uygulamayı en rahat ettikleri dile ayarlayabilecek ve kendileri ile tesisisiniz arasındaki iletişimi herhangi bir yanlış anlaşılmaya maruz kalmadan iletebilecektirler, böylece yanlış anlaşılmaların önüne geçip ve her iki taraf için de daha keyifli bir deneyime olacaktır.