Mesajlaşma ve Canlı Destek: Konaklayan misafirleriniz her an sizlere ulaşabilmeli ve destek alabilmelidir. Bütün soru ve istekleri ilgili lokasyon fark etmeksizin hizmet almak misafirlerinizi memnun edecektir.
Online Hotel Booking: Misafirleriniz, kullandığınız herhangi bir booking engine ara yüzüne uygulama içinden ulaşarak rezervasyonlarını hızlıca tamamlayabilirler.
Housekeeping Hizmeti: Misafirleriniz ihtiyaç duyabilecekleri temizlik, oda malzemesi vb. ihtiyaçlarını tek bir hareketle iletebilir, isterlerse bu ihtiyaçlarını belli bir tarih ve saate de programlayabilirler.
Arıza Bildirimi / Teknik Servis: Misafirleriniz odalarda yaşayabilecekleri teknik sıkıntıları ihtiyaçlarını bir hareketle iletebilir, isterlerse bu ihtiyaçları belli bir tarih ve saate programlayabilirler.
Rezervasyon Hizmeti: Misafirler, tesis içinde rezervasyon ile kullanıma açık olan A’la Carte, Pavillon, Gazebo vb. noktaların detaylı içeriklerine ulaşıp anında rezervasyon işlemi yapabilmelidirler.
Luxury Services: Her kesime hizmet veren tesisler için VIP Transfer, Helikopter, Özel Jet, Butler vb. lüks hizmet ve ürünlerin pazarlanması unutulmamalıdır. Böylece bu hizmetlerden elde edilecek gelirlerin yanında üst düzey misafirlerin memnuniyeti de garanti altında olacaktır.
SPA & Wellness Hizmetleri: Tesis içinde misafirler sunulan her özel hizmetten haberdar olmalı, bu hizmetler hakkında bilgilendirilerek dilerlerse rezervasyona yönlendirilmeli ve gelir elde edilmelidir. SPA & Wellness hizmetleri de bu tip özel hizmetlerin başında gelmektedir.
Sosyal Medya Ağları: Uygulamaya sahip bütün herkesle aynı zamanda sosyal medya platformlarınızı tanıtabilir, takipçi elde edebilir ve etkileşimi de arttırabilirsiniz.
Push Notifications (Anlık Bilgilendirme): İstediğiniz bilgilendirmeleri misafirlerinize anlık gönderin. Dilediğiniz misafir segmentasyonunu yaratarak nokta atışı pazarlama yaparken, doğru bilgiyi doğru misafir profiline ulaştırın.
Şehir Aktiviteleri ve Gezilecek Görülecek Yerler: Tesis içi kadar tesis dışı alanların da tanıtımını yaparak destinasyon tanıtımına katkı sağlayabilirsiniz. Ayrıca özel mekanlar ve etkinliklerin bilet satışı ile hem maksimum memnuniyet hem de kar artışı sağlayın.
İlham Veren Yapay Zeka: Yapay Zeka’nın yardımı ile misafirlerin uygulama kullanım alışkanlıklarına göre özel hazırladığınız bilgilendirmeleri gönderin. Extra satış geliri ile birlikte yüksek memnuniyet yakalarken misafirlerinize kendilerini özel hissettirin.
Inmapper Indoor Map: Google Maps hizmetlerinin yeni teknolojisi ile tesis içinde detaylı haritalar oluşturarak özellikle geniş alanlara yayılmış tesislerde tüm noktalar için GPRS yol tarifi vermek hizmetlere ve ürünlere ulaşmayı kolaylaştırırken memnuniyete katkı sağlar.
Hotel Pre-Check In: Misafirlerinizi giriş işlemleri esnasında lobide bekletmeye son! Dileyen misafirler tesise gelmeden, dileyen misafirler ise giriş esnasında tesisin ihtiyaç duyduğu bütün bilgileri online olarak göndererek, giriş kartları hazır şekilde hızlıca tesise giriş yapabilirler.
QR Menü ve Bilgilendirme: Tesis içinde bilgilendirmeleriniz, menüleriniz, lokasyon bazlı özel sunumlarınızı uygulama içinden QR kod tarayıcı ile taratan misafirler bütün ihtiyaç duydukları bilgiye ulaşabilirler.
Çevrimiçi Misafir Yorumları ve Puanlama: Uygulama içinde yer alan restaurant, SPA hizmetleri, etkinlikler vb. gibi bütün içerikler misafirler tarafından puanlanabilir, yorumlanabilir hatta fotoğraf paylaşımı ile diğer misafirlere referans olabilirler.
Anlık Anket ve Geri Bildirimler: Misafirlerinize ister klasik anketler ile isterseniz de kullanıma bağlı lokasyon bazlı anlık anketlerle onları sıkmadan memnuniyetlerini ölçebilir, oluşabilecek eksiklere anında müdahale edebilirsiniz.
Concierge Hizmetleri: Genel Concierge hizmetleri de artık online. Misafirleriniz uygulama içinden Bellboy, uyandırma gibi hizmetlerinizi kullanabilmektedir.
Worldwide App: Tesis için oluşturulan uygulamayı merak eden herkes kolaylıkla indirebilir. Hem IOS hem de Android platformlarından kullanıma sunulan uygulama, konaklama yapmayan misafirler tarafından da kullanılabilir. Böylece, istenilen bölümler dünya ile paylaşılıp istenilen bölümler ise yalnızca konaklayan misafirlere sunulabilmektedir.