Infoset Omni Kanal - Chatbot ve Canlı Destek Sistemi

Zengin özellikli müşteri desteği

Misafirlerinizin konaklama deneyimlerini canlı sohbet veya Chat botlar ile daha zengin hale getirin. Yardım merkezimiz aracılığı ile hizmetlerinizi kategorize edip bilgi kirliliği oluşturmadan müşterilerinize self-servis hizmet verin. Kurumsal kimliğinizden ödün vermeyen senaryolar ile chat botlarınızı eğitin ve misafirlerinize her anlamda kaliteli hizmetler sunun.

Her Şeyden Haberdar Olun

Misafirlerinizin isteklerini talep ve fırsatlara dönüştürerek, önceliklerinizi belirleyin anlık olarak durum takibi yapın ve anımsatıcılar ile iş takiplerini kolaylaştırın. Tek bir panelden anlık olarak durum analizi yapıp operasyonunuzu takip edin.
4
3

Tüm İletişim Kanallarınızı Yönetin

Canlı destek, e-posta, sms, Facebook Messenger, Instagram, Twitter iletişim kanalları arasında gezinerek boşa vakit harcamayın. Siz misafirlerinizin konaklama deneyimine odaklanırken Infoset size tüm kanallarınızın iletişim sürecini tek bir panelden kontrol edebilme imkânı sağlıyor olacak.

Raporlama

Fırsat raporları ile potansiyel kazançlarınızı, talep raporları ile operasyon performans analizlerinizi, sohbet raporları ile misafirlerinizin memnuniyetlerini ve birçok analiz aracı ile sisteminizin genel durumunu analiz edin. Misafirlerinizin iletişim süreçlerindeki her noktayı takip edin ve bunları anlamlı raporlarla analiz edin.

Yardım merkezi ile self servis müşteri desteği

Tamamen kişiselleştirilmiş yardım merkezi ile müşterilerinize yardım içerikleri sunun. Resimler ve videolar ekleyerek ilgi çekici makaleler oluşturun. Infoset canlı destek yazılımıyla entegre ederek müşterilerinizin sorularına kendi kendilerine yanıt bulmalarını sağlayın.
Bot3
ChatBot

Mobil Uygulama

Misafirlerinizle iletişim kurmak için bilgisayar başında mesai harcamanıza gerek yok. Infoset mobil uygulaması ile misafirlerinize istediğiniz saatte, istediğiniz konumdan hizmet verebilirsiniz. Kullanıcı dostu ara yüzü ile Infoset mobil uygulaması her an yanınızda.